Adhesie Mediation Arnhem Adhesie Mediation Arnhem
Mediation bij Zakelijke conflicten Adhesie Mediaton Arnhem richt zich ook op ondersteunen bij zakelijke geschillen. In het dagelijks verkeer zijn er altijd situaties die ondanks alle goed intenties van partijen leiden tot een conclict. Dat zit soms in de kleine dingen. Door houding en gedrag en/of geen balans in de gunfactor kan het escaleren. Dat los je niet altijd makkelijk en zelf op. Zakelijk geschil: koper en verkoper Om verschillende redenen kan na een aankoop van een product de behoefte ontstaan terug te gaan naar verkoper. Als het goed is worden partijen het dan wel met elkaar eens en vinden een oplossing. Soms kan de verwachting van de koper niet naar tevredenheid worden ingelost. Een winkelier die de aanspraken van een onredelijke klant niet wil honoreren komt ook voor. Mediation kan dan een oplossing bieden. Opdrachtgever en opdrachtnemer Een klusjesman die afspraken niet nakomt en u met het werk laat zitten. Een aannemer die meer en duurder meerwerk doet dan u lief is. Er is nagenoeg altijd ergenis en een financieel belang is er ook nog. Andersom kan ook. Hoe los je als opdrachtnemer het conflict op over de diensten voor een particulier en krijg je de vergoeding voor laatste termijn ook op je rekening? Hoe kom je daar op een acceptabele manier uit? Mijn aanbod: Ervaring Uiteindelijk is er voor elk conflict een oplossing. Mijn ervaring is dat dat ook zonder langdurige klacht- en juridische procedures en met hulp van een onafhankelijke partij soms sneller en beter gaat. Graag ondersteun ik bij het vinden van een voor alle betrokken partijen begaanbare weg naar oplossing.
      Voor geschillen in Arnhem en omgeving!
Terug naar startpagina Terug naar startpagina
Mijn aanbod voor uw vraag!
Informatie
Adhesie Mediation Arnhem
Adhesie Mediation Arnhem
Mediation bij Zakelijke conflicten Adhesie Mediaton Arnhem richt zich ook op ondersteunen bij zakelijke geschillen. In het dagelijks verkeer zijn er altijd situaties die ondanks alle goed intenties van partijen leiden tot een conclict. Dat zit soms in de kleine dingen. Door houding en gedrag en/of geen balans in de gunfactor kan het escaleren. Dat los je niet altijd makkelijk en zelf op. Zakelijk geschil: koper en verkoper Om verschillende redenen kan na een aankoop van een product de behoefte ontstaan terug te gaan naar verkoper. Als het goed is worden partijen het dan wel met elkaar eens en vinden een oplossing. Soms kan de verwachting van de koper niet naar tevredenheid worden ingelost. Een winkelier die de aanspraken van een onredelijke klant niet wil honoreren komt ook voor. Mediation kan dan een oplossing bieden. Opdrachtgever en opdrachtnemer Een klusjesman die afspraken niet nakomt en u met het werk laat zitten. Een aannemer die meer en duurder meerwerk doet dan u lief is. Er is nagenoeg altijd ergenis en een financieel belang is er ook nog. Andersom kan ook. Hoe los je als opdrachtnemer het conflict op over de diensten voor een particulier en krijg je de vergoeding voor laatste termijn ook op je rekening? Hoe kom je daar op een acceptabele manier uit? Mijn aanbod: Ervaring Uiteindelijk is er voor elk conflict een oplossing. Mijn ervaring is dat dat ook zonder langdurige klacht- en juridische procedures en met hulp van een onafhankelijke partij soms sneller en beter gaat. Graag ondersteun ik bij het vinden van een voor alle betrokken partijen begaanbare weg naar oplossing.
      Voor geschillen in Arnhem en omgeving!
Terug naar startpagina Terug naar startpagina
Mijn aanbod voor uw vraag!
Informatie